Thursday, July 30, 2009

Apa yang saya dapat kat Kelantan

Dah lama rasanya tak letak post baru. This post sepatutnya dah dipublish (haha macam lah majalah REMAJA wtf) bulan lepas. Tapi since jadual kelas yang packed ececey tolong lah macam lah dok bilik aku study T_T. Entry ni didedicate kan kepada my roommate kat Kelantan @ housemate kat kolej (sedih aku tengok muka sama je dua tahun nih) hahaha Ros kidding. Semua kucing nih dia la yang punya tapi disebabkan aku yang melihat diorang ni membesar sejak dari lahir dengan tali pusat sekali, kucing kucing ni aku dah anggap macam darah daging aku sendiri wtypsjkdjhlqw hsjdhwu T_T haha.

Mana mak kita ni dik sekarang kan waktu menyusu kita T_T



Eh eh ada orang datang la nak ambil gambar kita



Pose dik jangan tak pose nanti muka kau tak nampak jangan nak salah kan aku




Alah alah nak buat muka manja pulak diaaaa (-.-'')


Lambat sangat ah akak ni ambil gambar. Ngantok aku. Baik tidur (mak dah lupakan kita dik T_T)

Comel gilaaaa kot semua kucing ni rasa nak geletek perot diorang dah la buncet, merah pulak tuh! Nasib baik waras lagi aku time nak balik hari tuh, kalau tak aku bawak sekor bela kat rumah naik flight. Haha tapi sedih gila umur diorang tak panjang. Semua dah mati. Mati sebab mak dia makan kepala sampai tinggal tubuh je (HAHA Ros je faham). Ada orang cakap pantang anak kucing tak boleh ambil gambar, tak boleh main sangat dengan diorang sebab nanti mak dia tak boleh cam lagi bau anak dia. Betul ke? Ya Allah kalau lah aku tau sumpah aku tak buat camtu T_T


RandomPelbagai: Tiba tiba aku teringat adik kat rumah yang pernah bahasakan diri dia abang kat anak kucing kitorang time tu. Hahaha lawak weh.

1 comment:

Anonymous said...

sedih doh tgk arwah anak2 kucing ni...huhu..miss them..:(