Friday, August 14, 2009

Emo

Kadang kadang orang tak tahu apa kita rasa. Mungkin orang akan cakap yang kita ni takde perasaan, takde hati perut dan bla bla bla. Because some people used to know me as TAK-PERNAH-ADA-PERASAAN-PERSON. Yelah. Luaran memang nampak aku happy tapi takde siapa siapa tahu dalaman aku. Ok, sila boo aku sekarang.T.T

Bila senyap tak bermakna kita tak rasa apa apa. Sebab aku macam tu. Memang betul kata arwah Yus masa zaman sekolah dulu. Aku pemendam. Dulu memang tak seketara sekarang. YA. SEKARANG. Banyak benda yang aku fikirkan bila aku memerhati. Aku merasa, aku memikir, tapi aku tak luahkan. Aku tak luahkan sebab dalam masa yang sama aku cuba nak jadi positif. Tak nak fikir yang bukan bukan. Biar aku sorang je yang tahu apa yang aku fikir.

Untuk jaga hati semua orang, tapi dalam masa yang sama mungkin melukakan hati orang, baik aku senyap tak cakap apa apa yang aku rasa. Macam selfish kan?
Biarlah apa orang nak kata... Aku sorang je yang tahu apa yang aku rasa.

Let time heals everything. Amin.

3 comments:

k zura ppsp said...

Amboiiiiiiiiiii...bkn main lg na...berblog sakan...thesis dah siap ka??????
Hu hu hu hu anyway keep up writing and shout out your mind......rather than u pendam in your heart ....

pencinta dramatik sepi said...

hahaha. rileks la kak zura.
sambil release tension pasal thesis nihh..
thanx for ur advice :)

segeh es' ngek said...

aisehhh...i paham pa lu ckap..sya juga pmendam perasaan yang hebat..kui3x...jom kta lawan..tetttt..!!! ;)