Wednesday, January 6, 2010

Why it is soooo hard?

Best friend tak semestinya kena bersama selalu. Yang penting HATI. AKU tahu siapa KAU, KAU tahu siapa AKU, AKU ingat KAU, KAU ingat AKU. AKU sayang KAU, KAU sayang AKU.
Dan...Kau perlu tahu...


I'm not the one yang senang sangat nak tunjuk perasaan sayang. Lain orang, lain cara. Aku lain, dia lain, dan kau pun lain kan? Aku tak boleh jadi apa yang kau nak sebab aku tak sama macam kau. Tak semestinya orang buat baik depan kau maknanya dia baik dan tak semestinya tak buat baik, dia jahat.


Kadang-kadang aku penat lah dengan semua ni. Please stop it, okay?



P/S: Sekadar pendapat. Heh

7 comments:

segeh said...

hehe..agree wif u dear.. i face the same prob wif u..it's so hard to express what i felt and kept inside..!! btw, hepi2 selalu..jadilah diri kita sendiri ~~~<# -> (flower)

pencinta dramatik sepi said...

kan kann??susah kan?
baik jadi diri sendiri
tak payah hipokrit
susah woo nanti!

Anonymous said...

yess..u all right..:(

Anonymous said...

its not soooo hard actually..just stay with ur bestfriend..remember they always there 4 u anytime..~

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

btul3... sangat2 stuju... nak tmbh... org yg paling rapat ngan kt tak semestinye kene tau everything pasal kite... i mean, kite ade hak utk merahsiakan ape je dr die... plus lg, sumtimes org yg paling rapat adalah back stabbers yg paling keji di alam maya~ hehehe

pencinta dramatik sepi said...

yep3
but sumtimes bestfriend ni boleh anggap kite ni just perlukan dia time kita susah je
tu yang sedih bila dengar
big SIGH*

Anonymous said...

kalau ade yang anggap mcm tu dat means die bukan ur bestfriend lah..sia2 jer anggap die bestfriend kalo gitu..hehe~jgn sedih2 k..