Monday, April 12, 2010

Mana letaknya kewarasan akal manusia sekarang?






Aku jadi sebak bila tengok baby yang dah takde nyawa ni dibuang kat tong sampah, mangkuk tandas, ditanam hidup hidup, buang dalam sungai. Adoi lah manusia zaman sekarang. Ceteknya pemikiran manusia akhir zaman. Kalau betul tak sayang budak budak tu, at least guna la cara lain yang lebih bijak boleh? Cukup lah dosa yang dah pernah ada, kenapa la bengap sangat nak tambah dosa lagi? Meh bagi aku bela anak kau tu kalau dah benci sangat dengan dia.
Nak lebih ulasan boleh baca sini


RandomPelbagai: Pesanan untuk diri sendiri dan semua -.-'

2 comments:

SeGeh is Ngekz said...

cidot..semalam aku mimpi aku amik anak angkat..kesian weiii..aku jga dia kat umah aku ni..13-2..dah la dia nak susu..pastu aku mintak susu tepung chuna n bagi kat dia..aku tepuk2 dier kaC dia tido..huhuhu...budak umo lebey kurang setahun la..heheehe..trlampau concern ngn isu semsa punya pasaaii... 'D

pencinta dramatik sepi said...

hahaha. sedihnya la haii smpi amik susu tepung cun. tapi ble ko cite ceni aku dgr rase klaka. hehe. ko tebawak sangat smpi mimpi la nih. haha ntah2 pasni aku lak mimpi yg sme :P