Friday, August 6, 2010

When ''cat'' walk on the blog


Meow~meow~YESS. Kucing! I very likey kucing like helllll! Lebih-lebih lagi anak kucing. Comel gila tau diorang ni. Lagi pulak time tengah buat muka menonong wahh sumpah ko paling comel dalam dunia. Macam Puss In Boot dalam cerita SHREK. Kan? Aku teringinnnnn sangat nak bela kucing ni. Tapi since keadaan rumah aku yang tak mengizinkan aku berbuat demikian, terkuburlah hasrat wuuuu. Tambah lagi ayah aku tak suka kucing. Sebab diorang suka beyak merata-rata.

Aku ada cerita best pasal kucing masa kecik kecik dulu. Memang tak boleh lupa laa. Kelakar pun ada. Nanti aku cerita kat post lain ek. As for now, nak tunjuk kat korang pic anak-anak kucing yang comellll gilaaa hemoh hemoohhh weh.


Auwwwwww cute berbilion bilion


Olololololo innocent je kau kan?! Geram geram!


Are you flirting me babyyyyy?!!


Hemoh hemohhh macam doll yang meow meow kat pasar malam tu je kann


I'm looking someone (guys okay) yang sangat sayangkan kucing sebab one day I'm dreaming to bela diorang ni kat our home sweet home hehehe. Share everything together termasuk interest macam sweet kan? Wah wahh verangan. Anyway tak kisah la macam mana pun orangnya tapi kalau ada ciri ciri ni memang bonus lah! Auww


p/s: Perasan tak uolss pic ni diamik dari web mudah.my? Hehe. Yeah saje nak tengok kot2 ada orang baik hati nak buat cat adoption kan :P

No comments: