Thursday, August 5, 2010

Kahwin? Siapa nak kahwin?!

Sungguh lame tak update. Hehe. Tadi baru je tengok pic orang kahwin. Lepas tu perasaan dah bercampur baur. Yang peling obvious sangat jeles okehh! Gambar sangat cantik, dengan posing yang of course merentap jiwa. Muahaha kenapa la nak jeles dengan orang yang tak kenal kan. Ish3.. syooh3 this feeling. Hmm tapi normal kan perasaan macam ni. Orang yang tengah single atau yang tengah berkasih pon mesti ada perasaan yang macam ''Eee bila turn aku nak kawiiiinnnn!'' Haep haep jangan tipu. Semua perempuan yang dah menjangkau 20-an apetah lagi yang dah bekerja mesti rasa macam ni. Lagi-lagi kalau tengah solo. Sungguh down rasa kan? Kan? Yes ada geng! Bak kata Ain, ''apa ada hal, kalau ada jodoh ada la nanti. Tak perlu la nak emo lebih lebih''. Pang! Terkena dah aku. Dia pun dah naik lemas bila tengok aku emo tak tentu pasal sebab takde bf. Hahaha sorry geng. Selagi aku single, ko kena hadap la perangai aku ni ek.

Oh ya, saya memang agak emosi bila cerita bab perasaan. Lebih tepat soal hati. Contohnya macam tengah tengok drama cintun2 ni, macam Nur Kasih. Memang serius wa cakap lu, mata tak boleh berkelip tengok benda lain. Khusyuk habis la. Ko jangan la nak sibuk2 borak dengan aku time ni. Sumpah aku tak layan sepenuh jiwa raga. Masa tinggal kat kolej tahun lepas kan cerita ni tengah top, tempat VVIP depan TV memang aku punya la. Dalam tengah syok ramai-ramai memang aku paling emosi. Muahaha, semua perencah ada. Geram, marah, sedih dan happy secukup rasa. Bab meleleh toksah cerita la. 1 of my housemate pun cakap aku emo sangat. Padahal drama je. Baru feel beb layan sepenuh hati.

Hahaha okay sangat tak sabar nak tunggu NUR KASIH THE MOVIE! Review next time pulak ye. Bubye!

No comments: