Saturday, November 15, 2008

oh Afgan.;))))

14 comments:

Anonymous said...

OITT...y u took my AFGAN??he's beLongs 2 me laaa.....

pencinta dramatik sepi said...

tableyyyyyyyy.
dia aku punyeeeeee.
syuhh syuhh.
:)

segeh es' ngek said...

aq punyer la...
ko dh ade y punyer...
awal hncEm AQ PONN DIER curik...uwaaaaaaaaaaaa

pencinta dramatik sepi said...

semua yang aku punya korang nak amik.
isk isk.dia very2 adorable to me la weh.
pls pls kesian kat aku..:(
to anonymous above: aku tahu siapa kamuuuu..jeng jeng jeng.report kang!!
*gedik

Anonymous said...

wehhhh...
untk pengetahuan pds..anonymous kt ats 2 xder kena mengena dgn insan bnama YA atau yose..arap pds akn menyelidiki sape anonymous i2 secepat mungkin.haha

yg benar,
yose yg comei

pencinta dramatik sepi said...

mengapakah anonymous di bawah sangat terasa??
wahahaha!kita terjah!!

Anonymous said...

hehehe...nk tau spe sye ker????
..bgi blk my afgan...nti sye ckp spe sye...

pencinta dramatik sepi said...

gila gedixxxxx la u ni nyaahhh!!
XD

Joi said...

pehal ni?

pencinta dramatik sepi said...

kami gilakan AFGAN la weii.
sorry, semua sifat gedik da kua.
ko kenal afgan tak joi???

Joi said...

aku baru tau
haha

pencinta dramatik sepi said...

ko tau ape?gedik ke afgan??
hahah

dan137 said...

mende ntah..
aku tak paham..
ape/siapa AFGAN?
mcm misteri je...

pencinta dramatik sepi said...

hahaha.kenapa ramai tak kenal sape afgan???ok.senang citer dia bf aku.tak kesah ah korang nak kate aku gedik ke apa ok.
XD