Thursday, August 12, 2010

Saya dah grad!

Salam Ramadhan. Hari ni hari ke-2 dah berpuasa. Dan hari ke-5 jugak lah aku bergelar graduan UKM. Yeahhh I like! Syukur Alhamdulillah. Setelah banyak halangan yang aku kena tempuh untuk konvo pada tahun ni. Special thanks untuk mak n ayah yang melahirkan aku kat dunia ni. Tanpa susah payah kalian, aku tak mungkin boleh jadi sampai tahap sekarang. Susah payah ayah mintak cuti sebab nak raikan kejayaan anak dia ni. Cewahh. Kepada Ain, Rashdan n Munie, mekacih sudi datang. Really appreciate it! Yanie, doa dari kau dah cukup bermakna untuk aku teruskan perjalanan aku ni. Lebiu yang~Mekacih jugak to my sedara mara yang banyak bagi sokongan n nasihat selama ni. Especially to my beloved Mak Ngah! Allah saja yang dapat balas budi baik mak ngah. Syukur...

Kepada teman-teman kat kolej dulu especially Piqa, Izni, Ros, Wani n Ila, thanks a lot for our great moment. Takkan lupa sampai bila2. Segala bantuan untuk manusia yang sangat malas ni sangat lah aku hargai ngeh ngeh ngeh. Mintak maaf sangat sangat kalau ada perangai aku yang tak senonoh keluar. Muahaha aku pun dalam usaha nak perbaiki diri ni. Doakan aku jadi rajin lepas ni tau!! Mudah-mudahan kita boleh jumpa lagi masa PRP nanti!

Special thanks jugak kepada senior senior yang banyak bagi nasihat n tunjuk ajar, especially Kak Chidah, Kak As n Kak Ida. Moga kita jumpa kat masa kitorang PRP nanti eh. Hehe. Sekalung penghargaan jugak kepada cikgu cikgu yang mengajar aku dari Tadika Kemas Selayang Baru, SRK Selayang Baru (1), SMK Selayang Baru (1), Kolej Matrikulasi N.Sembilan dannnnnn pensyarah pensyarah UKM, Fakulti Farmasi khususnya. Wah ayat apesal skema tiba-tiba*

Kepada kamu (you know exactly who you are), thanks jugak yer sebab selalu berada disisi ketika saya down dan emo. Dari awal masuk U sampai habis, kamu tak putus putus bagi semangat, teman saya study, dan marah saya bila saya malas belajar hakhak. Saya sangat hargai!

Baju harus matching okayh!

Rashdan n Ain. Mekacih!

Reunion 6 of us. Caption tak boleh blah~



Masa sidang Budak FST haha :D


Gambar glowing harus LIKE sekarang.

Cantik! Tapi boleh lagi thrill dari ni. Boley la dari takde



Rx Yakugakusei 06'-10'. Will missing you guys tsk tsk T__T

No comments: